Shop Mobile More Submit  Join Login
About Traditional Art / Student Member ShuliFemale/Argentina Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 50 Deviations 681 Comments 2,721 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Watchers

:iconkiranartist: :iconmso-hessai: :iconazzaneth: :icontigre-gx: :iconnightwhisper6: :icondenyroseclamp: :iconvickynya: :iconpatamata: :iconplober: :iconarcticwarwolf: :iconboyburke13: :iconsophiecutefactory: :iconpiojita2850: :iconcuddlefish124: :iconmasops:

Groups

Activity


This deviant has no recent activity.

deviantID

ShuliChan
Shuli
Artist | Student | Traditional Art
Argentina
Japan lover :heart:
Interests
Hey everybody, this is the first time I write a journal here, yay kaomoji set 1 7/19  

So, I've been inactive for the last few months, cuz I've been very busy with college (I'm almost at the middle of my career). And when I was done with college on holidays, I wanted to take a little break from drawing/painting, as I was in a lack-of-inspiration period. I drew a couple of random things in the middle, from time to time, but didn't feel like it was worth uploading (they were just rough sketches, doodles).

Anyways, now I'm back,  I just needed a hiatus, that's all. I'm not dead or anything lol Hatsune Miku-04 (Laughs) 
And I'm starting college again next week, so I might be uploading works from last year, and expect some big works coming up soon!

Love you all,
Shuli.

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconnightwhisper6:
NightWhisper6 Featured By Owner Apr 4, 2015  Student Traditional Artist
Gracias por el fabuloso fav :iconfabulousplz:
Reply
:iconshulichan:
ShuliChan Featured By Owner Apr 7, 2015  Student Traditional Artist
Hahah you're welcome May Wink Icon 
Reply
:iconshadowofchaos666:
ShadowofChaos666 Featured By Owner Jul 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:iconlelouchlamperougeplz::iconthnxplz:
Reply
:iconshulichan:
ShuliChan Featured By Owner Jul 14, 2014  Student Traditional Artist
You're welcome~! \ ^ - ^ /
Btw, OMG that Lelouch ! :B
Reply
:iconshadowofchaos666:
ShadowofChaos666 Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:aww:
here is another one :iconconfidentlelouchplz:
Reply
:iconshulichan:
ShuliChan Featured By Owner Jul 15, 2014  Student Traditional Artist
Oh, yeah, with his geass eye >u< Lelouch always so sexy~
Reply
(1 Reply)
:iconmirax3163:
Mirax3163 Featured By Owner Jun 27, 2014  Student Digital Artist
Thanks for the watch! :heart:
Reply
:iconshulichan:
ShuliChan Featured By Owner Jul 3, 2014  Student Traditional Artist
You're welcome~! \ ^.^ /
Reply
:iconcainandrew:
CainAndrew Featured By Owner Apr 28, 2014
:iconbigfav1plz::iconbigfav2plz::iconbigfav3plz::iconbigfav4plz::iconcrazyllamaplz:
Reply
:iconshulichan:
ShuliChan Featured By Owner May 1, 2014  Student Traditional Artist
You're welcome ! :D
Reply
Add a Comment: